Dag 21 (ingen aning) Jaha, så tar vi en hungrig-trött-sugen dag igen då!

 
 
 
Har haft en något överförfriskad rumskamrat som har härjat i hotellrummet i natt.
Därför har jag bara sovit 3,5h i natt. Inte bra för viktminskningen eftersom kroppen behöver sin vila.
Steg upp, sprang även denna morgon. Det blev faktiskt något längre än igår (ca 6,5km). Bada i havet, duscha och sen arbetsdag. Redan direkt efter löpningen var kroppen hungrig... Åh NEJ... Inte en sån dag nu igen!
Åt faktiskt 1/4dels bar (FUSKAT) direkt efter. Hellre 50 kcal extra nu än att jag blir grining och så sugen att jag gör nåt dumt. Jag vet ju att man dels har högre förbränning direkt efter träning och dels har bränt fler än 50 kcal under löppasset.
Med andra ord valde jag det minst "dåliga" av två usla alternativ. Visst kunde jag ha försökt stått på mig och försökt vara stark!!! Det kanske hade gått och kanske inte... Nu gjorde jag ett val och har faktiskt inte dåligt samvete.
 
Tyvärt fortsatte hungern under hela dagen men inte mer än vad man kunde ha kontroll över. Antar att sömnbristen är en stor bov också.
 
Imorgon skulle jag egentligen ha gått över till 800 kcal (LCD) men eftersom jag inte är hemma kör jag en egen variant.
två VLCD shakes, två hela bars! Totalt 700kcal.
 
stegrekord idag igen...långa promenader!!
 
 
Jag ska lyckas!!!
 
 
#1 / / Emma:

Detsamma! Kommer säkert att titta in här då och då! Kul att höra hur det går för andra i samma situation. :-)

#2 / / Michael Cavallin:

Sjukt imponerad av att det är fler än jag som kör Itrim och vågar bege sig utomlands! Jag åkte till Grekland 10 dagar med en resväska full med bars så vet lite vad som händer :)

Kolla gärna min blogg, http://forsistagangen.blogspot.se/
dag 60-70 om du vill veta mer!

Hejar på dig från mitt hörn!
/ Micke

Svar: Tack snälla!Har läst lite på din blogg, riktigt kul att läsa om din historia.
Lycka till =D
Lena Davoust

#3 / / Frk M .:

Det bästa med sug är att det går över om man inte ger upp. Kan man sysselsätta sig så är det bara att sätta fart annars är det lätt att man abdikerar.

Bra sprunget!

Svar: Tack. Lite fusk blev det ju men inte så farligt med tanke på omständigheterna.
Lena Davoust

#4 / / Emma:

Är du förresten nöjd med ditt stegräknararmband? Det är Nike va? Blir såå sugen på att skaffa ett men har fått för mig att det är ganska dyra? :(

Svar: Suuuper nöjd! Fick mitt inhandlat i USA för ca 1000 lappen.Här i Sverige finns de för 1750:- eller 1500:- på blocket. Men eftersom det används dagligen är det så värt det. Att slippa bli irriterad på en stegräknare som hakar upp sig.
Dessutom visar den hur långt man går, när på dagen man är mest aktiv, jämför veckoresultar m.m.
Jag kan varmt rekommendera den!
Lena Davoust

#5 / / Maria:

Underbart citat på bilden! Hejja dig!

Svar: Hittat hos Itrim faktiskt!
Lena Davoust